Do przewozu pojazdów - nadwozie
Charakterystyka zabudowy
Zabudowa tego rodzaju jest przeznaczona do transportu pojazdów, które muszą zostać przetransportowane z jednego miejsca do drugiego, na przykład po awarii. Wyposażona jest w przesuwaną wciągarkę, wysuwane rampy ułatwiające załadunek oraz kulowy zaczep zamontowany z tyłu pojazdu, z dodatkowym zaczepem na przedzie. Aluminiowe panele podłogowe mają otwory pozwalające na zamocowanie blokad do stabilizacji kół. Dla podwozi o maksymalnej masie całkowitej do 7000 kg, rekomenduje się użycie zabudowy z hydraulicznym podestem uchylnym, co zwiększa wygodę przy załadunku i rozładunku.
- nadwozia skrzyniowe z konstrukcją aluminiową projektowane są w technologii 3D
- skrzynie aluminiowe wytwarzane są na nowoczesnej linii produkcyjnej przy użyciu maszyn sterowanych numerycznie co jest gwarancją najwyższej jakości
- rama pośrednia wykonana ze specjalistycznych profili aluminiowych
- podłoga wyłożona sklejką wodoodporną antypoślizgową, o grubości i wytrzymałości w zależności od ładowności pojazdu
- uchwyty pasów transportowych ukryte w obrysie zabudowy pozwalają na szybkie zabezpieczenie ładunku
- przednia ściana wykonana w dolnej części z elementów aluminiowych, powyżej profile aluminiowe ażurowo
- burty aluminiowe anodowane, wys. 400 mm
- bez stelaża i plandeki
- słupki boczne wypinane
- błotniki wyposażone w matę antyrozbryzgową wg rozp. 109/2011
- aluminiowe zabezpieczenia boczne zgodnie z Reg. 73
- skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz
- oświetlenie obrysowe zgodne z Reg.48
- logo producenta