Skrzyniowa plandekowa typu kurtyna - nadwozie
Charakterystyka zabudowy
Zabudowa tego typu wyposażona jest w łatwo przesuwane i zapinane boki z plandeki co umożliwia łatwy dostęp do ładunku. Dodatkowo może być zamontowany dach suwany niezależnie od boków i podnoszony na czas załadunku i rozładunku. Tył zabudowy może być zamykany drzwiami dwuskrzydłowymi, plandeką z burtą lub windą załadowczą. Ten rodzaj zabudowy jest szczególnie popularny w transporcie średnio i długodystansowym.
- nadwozia skrzyniowe z konstrukcją aluminiową projektowane są w technologii 3D
- skrzynie aluminiowe wytwarzane są na nowoczesnej linii produkcyjnej przy użyciu maszyn sterowanych numerycznie co jest gwarancją najwyższej jakości
- rama pośrednia wykonana ze specjalistycznych profili aluminiowych
- podłoga wyłożona sklejką wodoodporną antypoślizgową, o grubości i wytrzymałości w zależności od ładowności pojazdu
- uchwyty pasów transportowych ukryte w obrysie zabudowy pozwalają na szybkie zabezpieczenie ładunku
- przednia ściana wykonana ze sklejki z zewnątrz pokryta plandeką
- stelaż stalowo aluminiowy wyłożony listwami drewnianymi chroniącymi plandekę przed uszkodzeniem, elementy stalowe stelaża piaskowane i lakierowane
- dwie pierwsze deski od podłogi aluminiowe
- słupki boczne stelaża suwane
- plandeka wykonana materiału PVC, suwana na całej długości z naciągiem, zapinana do obrysu klamrami
- dach stały wykonany z materiału PVC
- z tyłu plandeka z burtą otwieraną do dołu
- nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciw błotnymi nad kołami osi tylnej
- aluminiowe zabezpieczenia boczne
- skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz