Zabudowa chłodnicza FNA / FRC - nadwozie
Charakterystyka zabudowy
Kluczową cechą tej zabudowy z zamontowanym agregatem chłodniczym jest zdolność do utrzymania stabilnej temperatury wewnątrz komory ładunkowej niezależnie od pory roku i warunków zewnętrznych. Chłodnia może utrzymywać temperatury w zakresie od +12°C do 0°C co jest odpowiednie do transportu towarów świeżych jak owoce, kwiaty wyroby cukiernicze lub w zakresie 0 °C do -20 °C co jest odpowiednie do transportu mrożonych towarów takich jak mięso, półtusze i ryby.
- nadwozia chłodnicze projektowane są w technologii 3D
- detale cięte przy użyciu lasera i maszyn CNC, kształtowane za pomocą krawędziarek z kompensacją gięcia, co gwarantuje bardzo wysoką dokładność i jakość produktów,
- elementy nośne nadwozi izotermicznych i chłodniczych dzięki krawędziarce o 10 m obszarze roboczym wykonywane są w jednym odcinku,
- konstrukcje nadwozi izotermicznych i chłodniczych spawane są za pomocą robotów spawalniczych,
- wszystkie elementy wykonywane są ze stali o podwyższonej wytrzymałości mechanicznej, piaskowane, cynkowane a następnie lakierowane,
- podłoga izolowana, pokryta wylewką antypoślizgową w tylnej części z arkuszem blachy aluminiowej ryflowanej lub blachą aluminiową ryflowaną spawaną z arkuszy,
- zabudowa wykonana z płyt warstwowych, wytwarzanych przy użyciu zrobotyzowanego systemu klejenia,
- poszycie zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z laminatu w kolorze białym,
- przednia ściana przygotowana pod montaż agregatu,
- przypodłogowy kątownik aluminiowy wys. 160 mm lub 270 mm, wysokość uzależniona od DMC,
- w zależności od długości zabudowy od jednego do czterech punktów świetlnych z włącznikiem przy drzwiach tylnych lub w kabinie kierowcy,
- przy drzwiach tylnych wysuwana drabinka wejściowa oraz uchwyt do wchodzenia,
- rama drzwi tylnych wykonana ze stali kwasoodpornej (chromowo-niklowej),
- klamki i zamknięcia wykonane ze stali kwasoodpornej, zamykane na klucz, z możliwością założenia plomb,
- zewnętrzne profile wykończeniowe aluminiowe malowane proszkowo,
- błotniki wyposażone w matę antyrozbryzgową wg rozp. 109/201,
- aluminiowe zabezpieczenia boczne zgodnie z Reg. 73,
- skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz
- oznakowanie konturowe i oświetlenie obrysowe zgodne z Reg. 48,
- wszystkie użyte materiały przy produkcji nadwozi izotermicznych, posiadają świadectwa PZH i są dopuszczone do kontaktu z żywnością,
- globalny współczynnik przenikania energii cieplnej k < 0,7 W/m2K, lub k < 0,4 W/m2K zgodnie z Umową ATP.