Skrzyniowa plandekowa - nadwozie
Charakterystyka zabudowy
Zabudowa skrzyniowa plandekowa wykorzystywana jest do transportu różnorodnych towarów w transporcie drogowym. Jest przeznaczona dla ładunków, które nie wymagają specjalnej izolacji termicznej, ale potrzebują ochrony przed warunkami atmosferycznymi, takimi jak deszcz czy wiatr. Jej uniwersalność sprawia, że znajduje zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu, zapewniając nie tylko efektywność, ale także niezbędną ochronę podczas transportu.
- nadwozia skrzyniowe z konstrukcją aluminiową projektowane są w technologii 3D
- skrzynie aluminiowe wytwarzane są na nowoczesnej linii produkcyjnej przy użyciu maszyn sterowanych numerycznie co jest gwarancją najwyższej jakości
- rama pośrednia wykonana ze specjalistycznych profili aluminiowych
- podłoga wyłożona sklejką wodoodporną antypoślizgową, o grubości i wytrzymałości w zależności od ładowności pojazdu
- uchwyty pasów transportowych ukryte w obrysie zabudowy pozwalają na szybkie zabezpieczenie ładunku
- przednia ściana wykonana w dolnej części z elementów aluminiowych, powyżej profile aluminiowe ażurowo
- burty aluminiowe anodowane, wys. 400 mm
- bez stelaża i plandeki
- słupki boczne wypinane
- błotniki wyposażone w matę antyrozbryzgową wg rozp. 109/2011
- aluminiowe zabezpieczenia boczne zgodnie z Reg. 73
- skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz
- oświetlenie obrysowe zgodne z Reg.48
- logo producenta