Nadwozia typu wywrotka

Charakterystyka zabudowy typu wywrotka

  • zabudowy typu wywrotka projektowane są w technologii 3D, 
  • detale cięte przy użyciu lasera i maszyn CNC, kształtowane za pomocą krawędziarek z kompensacją gięcia co gwarantuje bardzo wysoką dokładność
    i jakość produktów,
  • elementy nośne wywrotek dzięki krawędziarce o 10 m obszarze roboczym wykonywane są w jednym odcinku,
  • konstrukcje wywrotek spawane są za pomocą robotów spawalniczych,
  • wszystkie elementy wykonywane są ze stali o podwyższonej wytrzymałości mechanicznej, piaskowana, cynkowana a następnie lakierowana, 
  • podłoga wykonana z blachy stalowej lakierowanej o grubości i wytrzymałości uzależnionej od ładowności pojazdu,
  • przednia ściana wykonana w dolnej części z elementów aluminiowych lub stalowych, 
  • burty aluminiowe anodowane lub stalowe przystosowane do wymiarów zabudowy, dzielone lub w całości,
  • stopień burtowy montowany na tylnej burcie, 
  • słupki boczne wypinane, 
  • wywrot dwu lub trójstronny z siłownikiem montowanym pod podłogą, sterowany z kabiny kierowcy,
  • układ hydrauliczny z automatycznym ogranicznikiem wywrotu zasilany
    z akumulatora lub przystawki odbioru mocy,
  • błotniki wyposażone w matę antyrozbryzgową wg rozp. 109/2011 ,
  • aluminiowe zabezpieczenia boczne zgodnie z Reg. 73,
  • skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz,
  • oświetlenie obrysowe zgodne z Reg. 48,

Złóż zapytanie
Certyfikaty
ZOBACZ WSZYSTKIE
SIEDZIBA GŁÓWNA

P.P.U.H. PLANDEX - Spółka Jawna

62-060 STĘSZEW
ul. Bukowska 3
Tel. 61 813-54-94
Fax. 61 89-85-485
Copyright © 2016 PLANDEX® Wszystkie prawa zastrzeżone