Nadwozia skrzyniowe z konstrukcją stalową

Charakterystyka nadwozia skrzyniowego
z konstrukcją stalową

  • nadwozia skrzyniowe projektowane są w technologii 3D,
  • detale cięte przy użyciu lasera i maszyn CNC, kształtowane za pomocą krawędziarek z kompensacją gięcia co gwarantuje bardzo wysoką dokładność
    i jakość produktów,
  • elementy nośne nadwozi skrzyniowych dzięki krawędziarce o 10 m obszarze roboczym wykonywane są w jednym odcinku,
  • wszystkie elementy wykonywane są ze stali o podwyższonej wytrzymałości mechanicznej, piaskowane, cynkowane a następnie lakierowane,
  • konstrukcje nadwozi skrzyniowych spawane są za pomocą robotów spawalniczych,
  • podłoga wyłożona sklejką wodoodporną antypoślizgową, o grubości
    i wytrzymałości w zależności od ładowności pojazdu,
  • uchwyty pasów transportowych ukryte w obrysie zabudowy pozwalają
    na szybkie zabezpieczenie ładunku,
  • przednia ściana wykonana w dolnej części z elementów aluminiowych, powyżej ze sklejki,
  • burty aluminiowe, anodowane,
  • stopień burtowy montowany na tylnej burcie,
  • stelaż stalowo aluminiowy, wyłożony listwami drewnianymi lub aluminiowymi, chroniącymi plandekę przed uszkodzeniem,
  • słupki boczne wypinane,
  • plandeka wykonana z materiału  PVC Mehler Haku produkcji niemieckiej,
  • obrys boczny nadwozia zabezpieczony przed uszkodzeniem mechanicznym odbojami z tworzywa sztucznego,
  • nad kołami osi tylnej nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami ochronnymi,
  • aluminiowe zabezpieczenia boczne,
  • skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz,
  • oznaczenie konturowe,
  • oświetlenie obrysowe montowane zgodnie z Przepisami Ruchu Drogowego.

Złóż zapytanie
Certyfikaty
ZOBACZ WSZYSTKIE
SIEDZIBA GŁÓWNA

P.P.U.H. PLANDEX - Spółka Jawna

62-060 STĘSZEW
ul. Bukowska 3
Tel. 61 813-54-94
Fax. 61 89-85-485
Copyright © 2016 PLANDEX® Wszystkie prawa zastrzeżone